90 min med lystgass! Vil du være med?😂

Haaaater tannlegen, men nå må jeg faktisk bare gjennomføre det. Er livredd, skikkelig pinglete og til tider ganske rabbiat når de prøver å få meg “i stolen.”😯 Jeg gråter, stikker av, prøver å lure tannlegen med at noen ropte på han, osv.. bare så jeg kan stikke av. Helt på jordet!😂 Så nå skal lystgass prøves, i håp om at jeg skal klare å gjennomføre dette. Dere får så klart bli med. Kommer både på snap og her på bloggen. Snap: pokerfaace

Kommer tilbake med dag og klokkeslett. Ønsk pingla lykke til da, jeg trenger det!!🙈

video:video
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg