BILDER OG VIDEODRYSS, here we go!


Endelig er invitasjonene sendt ut! 🙂 #snartgift


Rolig lørdagskveld med kakao og sport! Perfekt.


Som sagt, den kuleste svigerfaren.. han er min! <3


Her er et bilde av Lykke, hunden til Lillian! <3 Hun er så søt!!


Tja.. hva skal man si? En stk stressa Lotte har da parkert, helt på egen hånd.


Burde kanskje kalt bloggen “fiskefrue”? Haha. Dette er en typisk dag i vårt liv, på sommerhalvåret. Vi er vel ute i skog og mark å fisker ca 5 av 7 dager i uka. Elsker det!


Herlig julefrokost med den fantastiske svigerfamilien min!


Her koser vi oss hele gjengen, med middag på terassen.


Måtte bare legge ved dette bilde, så utrolig fint!


Ikke spør hvorfor jeg legger ut dette.. men jeg er litt sånn “biffoman” om vi kan si det slik. Elsker å lage biff, og den skal helst være nesten rå inni. Du vet når biffen smelter på tunga? Magisk.


Har du sett en vakt med håndjern og knall rosa sko før? Vel, nå har du det. Det har også onkel P, Carpe Diem og Marit Larsen blant annet. De påpekte det iallefall..:p Manglet noe av bagasjen min i bilen til vaktsjefen, så jeg måtte gå sånn det første døgnet. Da var det iallefall flaks at jeg er som jeg er.. altså, jeg bryr meg fint lite om hva andre tenker, i slike sammenhenger.


Dette bildet snakker vel for seg selv. :p Haha!


Lappet sammen en toast her om kvelden, denne er tidenes sikkerstikk! SÅ utrolig lettvint og godt, og usunt vel og merke….!


Nok et bilde av Lykke, hun er så fin!


Fløtepottisa og biff <3


En stk sliten Lottis på nyttårsaften. Vi har jo alltid hatt hund, så dette var faktisk min aller første nyttårsaften uten hund, siden jeg var 18 år. Har aldri festet osv denne dagen, pga hundene. Så det hadde kanskje vært naturlig og ta den “helt ut” nå når vi ikke har hund lenger.. men slik ble det ikke. Vi trives nok litt for godt i rolige lag, på gammeldagan! Haha.. Dessuten er livredd katter, så dette bilde er litt kodak-moment! :p

video:snapchat677491097954375933
Hahaha, her sliter jeg litt ser du. Den berømte nyttårs-talen.. jeg synes det er så utrolig kjedlig å høre på. Noe jeg tydeligvis er HELT alene om. For her setter de faktisk på talen, I OPPTAK! Jeg elsker kongefamilien vår, ikke misforstå. Men hallo. Og den fine lille dokka som synger på slutten er til å spise opp!

Her er da jenta vår, som forlot oss 2. januar i fjor.. </3 Savnet forsvinner nok aldri, men livet går jo videre.Har ventet såpass lenge nå, så vi begynner og bli klare for ny hund etterhvert.. det blir spennende!


Her tar jeg bare livet med ro ser du, koser oss på ferie! 🙂 Savner sol og sommer!


Grillmester Erik leverer som vanlig.


Her er min FANTASTISKE forlover, som vi også var hos på nyttårsaften. Hun er og har alltid vært som en storesøster for meg. Noe hun alltid kommer til å være. Elsker henne og den herlige familien hennes <3 Dessuten er hun kjempestreng med meg når hun må, noe jeg både trenger og synes er godt og trygt på en måte! <3


Her fra julaften, med min bedre halvdel. En bedre mann skal du lete lenge etter. Gleder meg så ubeskrivelig mye, til og få kalle meg kona til denne fantastiske skapningen. STOLT! <3


Farlig godt!


Enda bedre! <3

Med dette morgen-bildet ønsker jeg alle mine fantastiske lesere GOD helg! <3

En liten ting til.. jeg ser at jeg har en del faste lesere, som er inn på bloggen min hver eneste dag. Til dere vil jeg bare si at det kommer mye mer på bloggen framover, altså oftere. Jeg skal bli flinkere og legge ut innlegg hver dag. Fikk bare litt skrivestopp etter et litt personlig innlegg jeg delte med dere, og mye har skjedd etter at jeg delte dette med dere. Men dette kommer jeg tilbake til, når tiden er inne for det og det passer seg. Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg