“Den angriper og dreper deg!” SLUDDER OG VAS.

God morgen Norge! 🙂
Vet jeg lovet å publisere dette i gårkveld, men det ble rett og slett ikke tid. Eller.. jeg kan jo sitte opp om natta å blogge også da, men jeg er ikke helt “der” enda. Haha!

Uansett.. jeg lovet å dele en nyhet med dere. Vel.. her kommer den.

Vi skal kjøpe oss ny hund! Mange av dere har spurt meg om hvorfor vi ikke skaffet ny med en gang Mirah forlot oss.
Det har rett og slett ikke vært plass til hund i hverdagen vår.

Og vi hadde behov for å venne oss til et liv uten hund, og bare være oss for en stund. Vi har reist, vi har nytt “friheten” men nå er det nok.

Vi har endelig bestemt oss. Vet også at mange av dere er spent på om vi går for det samme gamle. og det gjør vi så klart. Hjerte mitt vil alltid ha en spesiell plass for denne rasen, og det er jo denne rasen jeg har hatt i 16 år. Denne rasen er faktisk den snilleste, tryggeste og mest LOJALE rasen som finnes.

De finnes ikke en smule skummel, men mindre DU gjør den skummel. De har et meget ufortjent rykte, og jeg kommer alltid til å kjempe for at dette stempelet blir fjernet.

Se for deg hvis IS var 2 personer. Det hadde jo ikke vært like stor trussel da? Men de er ikke 2, de er mange. Og jo større de er, jo større skade blir det. Jo større hund du har, desto større skade blir det hvis den angriper deg.

Et IS medlem er ikke født syk og ond. Dette er noe som blir skapt, av andre. En stor rase er heller ikke født skummel. Det er vi mennesker som skaper hunden. Dårlig eksempel, men du skjønner hva jeg mener. Right?

Min bedre halvdel er også helt frelst etter denne rasen.. selv om jeg har lovet han husky (!?) når “vi blir store”, haha! Dvs når ungene begynner og poppe ut osv. Ikke spør, men han vil ha husky med blå øyne. Haha, han er så søt <3
Uansett, jeg legger ut bilder av foreldrene nederst i innlegget. Vi venter valpen i mars. Og SE så fine foreldrene er!<3 Jeg er forelska. Dette blir gøy.

(Og kjære svigermor, ikke bli skuffa. Dette kommer til å gå helt fint, hihi!)

Kjent syn, ikke sant? Bildet her snakker vel for seg selv, så jeg stopper der;)

Men vi slipper å tenke på slikt heldigvis, for vi skal så klart ha rottweiler.<3 Og foreldrene kommer her.

3 kommentarer
    1. Haha. Har vente på den der så kjæm ikke som noen overraskelse. Mira var verdens snilleste hu. Men kunna tenkt mæ ein liten sofahund æ da . Hehe. Men forstår dokker veldig godt så dette ska gå bra ja.<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg