Hva er greia med forloveden min!?

Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte.

Vi satt i stua og prata litt løst om.. ja, samma det egentlig.
Så ser han et innlegg jeg delte på facebook-siden til forlover’n min. Noe flette-opplegg til håret, som kunne passet til bryllupet vårt.

Han ser gjennom videosnutten og strekker seg kjapt etter fjernkontrollen før han bryter ut: “Oi, sporten!”

Jeg går på kjøkkenet for å tilbrede litt mat. Et lite ti-minutt går.. før han roper på meg. Jeg går på stua og der sitter en smilende Erik.

“Kom hit å sett deg da!”

-Hvorfor det, spør jeg.

“Jeg skal flette håret ditt.”

Et forsiktig smil kommer fra meg mens jeg noe tvilende setter meg ned i sofaen.
Han hadde til og med lagt frem sitteputer, og satt klar oppå sofakanten når jeg kom inn i stua.

Jeg satt forsåvidt ganske godt på putene og ble sittende i ca 3 kvarter. Jeg ba han ta et bilde for å vise meg resultatet av dette plutselige påfunnet.

Det er noe helt spesielt med denne vidunderlige mannen, det har jeg alltid visst.

Han er enormt flink i alt han gjør, og han kan ufattelig mye! Han lærer ting utrolig fort, og er en meget smart type.
Men det jeg ikke visste, var dette..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Flink, ikke sant? Jeg fikk iallefall rimelig hakeslepp…! 🙂
Supermannen min<3

6 kommentarer
    1. Sååå flink. Trur æ foreslo for han engang at han skulle blitt frisør. Haha. Skjulte talenter den guten. Ka blir det neste?? 🙂

    2. Så koselig og utrolig flott at du har en mann som tørr å prøve noe slikt❤ Let there be love like this for everyone, for eternity❤ ps, vet ikke hva jeg skal skrive på url linjen…😝

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg