Hvis du mener at dette er mobbing, da har du tryna totalt desverre.

Mobbing? Unnskyld meg kjære kritikere. Har det blitt like lav toleranse på mobbing som på rasisme nå? Hvis du nærmest er uenig med en innvandrer, da er du rasist. Hvis du sier din negative mening om noen på tv, da er du en mobber. Er dere helt vel bevarte?

Idol er et tv-program som skal underholde. Hva klaget vi på i fjor? Jo, en tragisk og boring Tone som jatta med alt og alle. Hun hadde sjeldent egne meninger og kvitret utav seg et svakt lite nei, hvis noen sang verre enn Else Koss Furuset. Et dønn kjedelig og tandert dommer-panel etter min mening.

Jeg er rimelig klar over det enorme fokuset mot mobbing, noe jeg synes er på høy tid. Så ikke misforstå meg her.
Men nå må vi slappe av et par hakk tenker jeg. Det var absolutt ingenting som kom utav denne Ina Wroldsen som kan tilnærme seg mobbing. Så hva er egentlig galt med dere folkens? Skal vi virkelig dra det dit? Hun var ekstremt proffesjonell, gjorde jobben sin og kom med konstruktiv kritikk, noe alle deltakere vet kan komme. Og dette velger de selv å utsette seg for. Det må gå an å dømme deltakerne etter sin opprinnelige mening som dommer, uten å bli hengt ut som mobber dagen etter. Konseptet idol har vært slik i alle år, og vi har faktisk overlevd både Tor Milde, Jan Fredrik Karlsen og Tone Lise Skagefoss.

Så hva reagerer dere egentlig på? Dere er noen år forsinket, hvis dette skal bli et problem først nå. Så ta dere sammen og finn noe annet å klage på da folkens, det finnes faktisk viktige ting det kan kjøres debatter om.

Vi trenger en Ina i dommerpanelet, så vi slipper å føle at årets idol blir nok et tandert juniorprogram for de minste. Hun har tydelig bein i nesa og kaller en spade en spade. So what? Man takker ikke ja til en slik dommerjobb for å sitte å jatte med folket, skåne folk eller ta på de med silkehansker for å være snille. Det må være rom for å si at noen synger dårlig, eller le av folk som driter seg loddrette ut. For de velger selv å utsette seg for dette, og det er aldersgrense av en grunn. Dette bør vi tåle etter min mening. Så kjære Ina, takk for at du endelig ga oss idol tilbake. Dette blir en etterlengtet og gøy sesong pga deg!

Og hvis vi ikke tåler mer enn dette før man henges ut som en mobber, da lurer jeg på hvor vi er på vei kjære Norge..

#idol #Tv2 #vg #dagbladet #mobbing #dommere #debatt #tull #inawroldsen

2 kommentarer
    1. Fantastisk at noen treffer spikeren på hodet. Idol er så langt meg bekjent frivillig og det er bra med musikkfaglig kompetanse, lidenskap til musikken og ærlighet. STÅ PÅ INA…..

    2. For en teit blogg. Helt tydelig at du har mange ekstreme meninger selv, men tåler veldig dårlig når andre mener annet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg