VG’s video-intervju av meg og mannegruppa Ottar

Her er intervjuet, og vennligst les det jeg har skrevet under linken, før du kaster deg over kommetarfeltet mitt for å kaste dritt.

http://www.vgtv.no/embed/?id=125299

“Du sleiker fi*** til et spedbarn fordi den er så myk og deilig”

“Pappa knu**** sin egen lille datter så hun begynner å blø”

Slike ytringer er det jeg reagerer på.

Men etter dette innlegget er jeg for min del ferdig med denne saken.

Og alle dere som skal drepe meg, voldta mine framtidige barn, du som spøtta meg i ansiktet på åpen gate, dere som fortsatt sitter å truer og trakkaserer meg: Jeg tar ingenting av dette seriøst, så ikke gidd å sløs bort mer av tiden din på meg.

Til alle dere menn som var medlem i gruppa uten å være klar over mye av det som foregikk der inne, jeg beklager på det sterkeste at dere ble dratt inn i dette pga meg og min blogg. Og det er av hensyn til dere jeg har fjernet både bildene fra gruppa og selve innlegget.

Og etter utallige ytringer om at jeg bare er en dum, blond rosablogger.. Jeg har kledd meg deretter i dette intervjuet til ære for alle dere. Og det ene rosa plagget jeg fant hadde en ufattelig fin logo da!:) Og hvis dere leser alle innlegene mine her inne, da forstår dere kanskje hvorfor disse påstandene er så uhyre morsomt for min del;)

Ellers vil jeg gjerne si TUSEN takk til alle dere som har støttet meg, tatt meg i forsvar og som faktisk forsto budskapet mitt med dette. Det gjelder også til alle dere som var uenig med meg, men som kom med konstruktiv kritikk og saklige tilbakemeldinger. <3

Og Anne-Kat: Smigrende at du bruker min blogg for å ha noe å snakke om på god morgen norge og i dine egne sendinger, men at du bruker en artikkel dagbladet har valgt å skrive om meg som utgangspunkt.. det er for meg uforståelig. Dagbladet skrev denne saken som de selv ville, og vinklet med bilder og påstander som tydeligvis traff rett hjem hos deg og ikke kom fra meg. Jeg trodde du var mer proff og medievant enn som så. Jeg har nemlig aldri skrevet/sagt at jeg har kontaktet eller snakket selv med kripos. At du forsvarer disse vitsene fordi de er 50 år gamle, det forandrer ikke saken for min del. De er langt over grensen for hva humor er, og min mening er at dette er langt fra greit å spøke med. Så vennligst finn deg annet stoff å fylle arbeidsdagen din med, så lar du medieartikler om meg ligge:) Hvis ikke får du evt snakke på grunnlag av faktaopplysninger, og ikke på det media skriver om meg. 

Og til slutt, dere 19 stk som har anmeldt meg; kjør på, vi sees i retten.

7 kommentarer
    1. Hei Lotte,
      Det som er hovedsaken her for meg, og for en del andre, er at du reagerer noe så voldsomt på at noen drar noen drøye vitser, mens du ikke har noen problemer med å sette samfunnets kanskje mest belastende merkelapp; pedofil, på en hel gruppe mennesker uten noe grunnlag i det hele tatt.
      Jeg leser slike vitser, og jeg forteller slike vitser. Attpåtil gjerne verre vitser enn dette. Og jeg har venninner som gjør det samme. Er de pedofile de også? Mener du på ramme alvor at alle som forteller en vits må stå inne for premisset i vitsen? At alle som forteller en blondine-vits fronter blondine-hat etc.?
      Du har ennå ikke svart konkret på om du virkelig mener dette er en gruppe pedofile mennesker, og at de, som du siteres på i Dagbladet, fronter pedofili. Du blir også konfrontert med dette i debatten på VGTV (ca. 02.20), men svarer ikke på det, kun at du mener at dette er tull, og at du mener folk få forvente å få reaksjoner. Og at administrator må ta konsekvensene av dette. At folk må forvente reaksjoner er helt greit, og at ting man gjør får konsekvenser er helt legitimt, men igjen; Mener du det er en korrekt og legitim reaksjon å henge ut en gruppe menn som pedofile fordi de forteller en vits? Jeg savner et ordentlig svar fra deg på det.
      Jeg ser du er veldig flink til å svare på innlegg i tidligere blogg-poster, men at det var litt langt mellom svarene dine på konkrete spørsmål i akkurat de to bloggpostene som omhandlet disse vitsene.
      -Georg

    2. Stå på Lotte, du e knall tøff å æ digge dæ for at du tok kampen hær👏 Å æ kunne ikke vært mer enig i det du si og skriv !
      Håpe folk slutte å plag dæ, for det fortjene du ikke !
      Ønske dæ en fin dag vidre, klem

    3. Hei,
      Jeg ser du godkjenner andre kommentarer, men ikke min. Er du ukomfortabel med å svare på kritiske spørsmål?
      Mvh,
      Georg

    4. Georg Stang: Hei Georg. Nei jeg tror den er godkjent nå? Tar bare litt tid, da det fortsatt ligger over 100 kommentarer jeg ikke har sett gjennom. Blir litt mye til tider, derfor kan det ta litt tid:)

    5. At folk ikke tåler vitser som omhandler pedofili, incest, òg rasisme for den saks skyld, sier litt om hvor samfunnet har utviklet seg til.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg