Video/bildedryss fra helga, så langt.

Klar for en rolig fredagskveld med god mat, håndballkamp på tv og verdens søteste Marthe.

Fikk servert dette av Marthe😍
Det må nok være den beste burgeren noensinne. Marthes hjemmelagde burger er tross alt "kjent" i den byen her, haha!😂

Etter maten ble det litt daffing på sofaen mens vi ladet opp til kamp.
Se så søt da!!!💋

Den ene biten jeg tok, DEN ville Marthe også ha!😂 Haha!

video:video

Så var vi her igjen da.. var også hos tannlegen på torsdag. Og som jeg lovet i ett tidligere innlegg, så skal jeg legge ut video av timen fra torsdag. Full i lystgass klarte jeg å gjennomføre timen, UTEN å stikke av denne gangen!🙊 Denne videoen vil så klart bli lagt ut her!😂

Etter dagens besøk ble jeg satt på en del medisiner. Så nå håper jeg på en kjapp forbedring, det er jo litt slitsomt å ha vondt hele tiden. Får heldigvis god oppvartning da, så jeg klager ikke!:)👍Ønsker dere ei god helg videre, og husk.. ikke stress livet av dere i denne førjulstida nå da, alt er åpent på søndag også husk. Selv handler jeg helst alle gavene på selve julaften. Starter i 10 tiden, da er jeg ferdig med alle gavene til kl 12. Lite folk og null stress!:) Jula kommer jo uansett, selv om snøen kanskje ikke gjør det.😛 God jul fintfolk!❤

video:video

Her skulle jeg forresten forklare noe morsomt om instaheidi. Kom aldri så langt…🙈

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg