Mine siste 10 år i bilder.

På vei inn i poker lokalene i Dublin.

3 kløveren på nok en kostymefest! Hadde vi i det hele tatt en “vanlig” fest på den tiden egentlig? Ser iallefall ikke sånn ut.

 

 

På trening i Praha!

Lovens lange arm? 

“Mamma, ikke kødd med detastix’en min!”

Trodde tydeligvis at jeg var kjempesterk her.. haha!

 

 

I slippers og bikini faktisk. Ja hvorfor ikke, liksom..

Bestfriends:)

Meg og fineste Tina-mor!

Han her har alltid hatt taket på meg….

Fikk meg en ny venn i Ålesund! 

Meg og Thor i Dublin. The champ <3 

SMILE! <3

 

Meg og Mirah på søstrene Karlsen. 

 

Her er finalebordet fra jeg ble norgesmester. Starta finalebordet med minst chips (sjetnonger) av alle, men klarte heldigvis og ta tittelen og seieren til slutt.

 

Her hadde jeg akkurat vunnet!! Husker ingenting fra dette øyeblikket, haha! Men det ligger videoer av det på Youtube også heldigvis:)

Her var vi i Val de fiemme.

Heiagjengen står (evt ligger) klar til å heie fram Norge! (Tour de ski)

 

 

Her fra studio, elsker å synge.

Sommerferie på løten <3

Full fart i hagen:)

Her fra nok en ferietur med godpia mi, Marie. Dette var i Spania, og det var så klart kampdag her hjemme i bartebyen.

Meg og Marthemor. Du vet disse 100 forsøkene på et bra bilde på vors, så blir kanskje ett bra? Vel.. det funka dårlig. Jeg så bare sur ut uansett.

Nok et bilde av meg og Marthe. Her var vi i nidarøhallen i Trondheim. Har ikke peiling på hva vi gjorde der egentlig.. Så gøy ut da, haha!

 

I taxien. Ikke spør..

Du, dette bilde er faktisk litt moment for min del. Dette var hjem til Morten, og min aller første gang jeg prøvde meg på poker. Her brukte jeg yatzi-regler, for og i det hele tatt forstå hva jeg dreiv med.

 

Lottis i kjent stil. “Sitt, vent, bli, gå, ligg, hopp osv” The boss, med andre ord!

Her fra sommerfesten på festningen. Meg og Espen, verdens snilleste type. (Som forøverig er invitert i bryllupet vårt også!) Han jobbet tidligere i Radio1, men nå herjer han hver dag på #radiotrondheim, sammen med Baard Danielsen fra radio adressa. De spiller utrolig bra musikk, anbefales! 

Før åpninga av sommerfesten!


 

Her fra en fest der alle skulle kle seg ut. Jeg gikk for det enkle og behagelige, og fikk låne fotball-drakten til Petter, fra da han spilte på MILF. (Mosvik idrettslag forbund)

 

<3 

Her vet jeg ikke helt hvor vi var..

Meg, Stine Marie, Marthe og Oda 🙂

Alltid like gøy på vors med Susann ser du!:)

Meg, Richard Skog og Marie en varm sommerdag:)

Rex og meg, savner den hunden enda faktisk. Litt av en type.. Haha!

 

Lottis i farta, som vanlig.

Meg og godeste Adrian Jørgensen for sikkert 6 år siden. Var i 60 årsdag her, og vet dere hva? Han LURTE meg opp på scenen, for å synge med han. Selv om jeg hadde sagt nei på forhånd, fordi jeg er en pingle på scenen vel og merke. Fryser helt, blir livredd når jeg må stå på en scene. Men det gikk heldigvis bra.

 
 

Oh lord.. ALDRI igjen, sier jeg bare. Jeg elsker å prøve nye ting, noe som gjør at jeg ofte klør meg i hodet etterpå. Jeg er ekstremt impulsiv, og tenker sjeldent på konsekvenser når jeg hiver meg ut på nye påfunn. Her feila jeg totalt som du ser. Jeg og pannelugg kommer ikke over ens. Aldri.

 

Nei se her, ute å turner litt igjen ser du. Lol

Slapper av litt bare.. (Hun sovnet så klart sånn her!)

Her er ett av de få bildene jeg har som lita. Like farskete her som nå, ser du! :p

Meg og Marie i Spania. (Ja hun står høyre opp enn meg.)


 

TIVOLIII! 🙂 Elsker det.

Her er meg og Erik. Vi gikk nemlig på barneskolen sammen, og var hverandre’s første kyss og første kjæreste da vi var 9 år. Hans familie flytta da vi var ca 11, og ble jo flytta på barnehjem i den tiden. Men.. etter 17 år møttes vi plutselig igjen en fredagskveld, og siden den fredagskvelden har vi vært som lim. Har faktisk bare vært borte fra hverandre 5 netter siden den gang.. og nå skal vi gifte oss om noen måneder. Lykke <3

 

Her nyter jeg utsikten ser du;) 

Også fra Tour de ski i Val de fiemme. Sinnsykt artig tur, med høyt tempo og masse feiring. Ser ut som jeg er livredd for å få kamera dundrende i ansiktet, media ble jo helt gale så fort P stilte seg i midten. Haha! 

Meg med fiskestanga, i nydelig solnedgang.

Summerlovin!

Dette er noen minutter før jeg ble norgesmester. Var heads up her, noe du kanskje forstår ut i fra stackene våre. 

Her feirer jeg seieren med et smellkyss fra Aylar. Godjente og beinhard i poker! Håper hun får seg en tittel snart, det er på høy tid.  

 

Spilt fotball i 13 år, noe jeg skulle bevise og skryte av her. Klarte to vipper! Hahaha.

Edru-Lotte på byen! 

Her fra telenor arena. Blir løfta av verdens sterkeste mann og Petter. Dumme meg klarte å spørre Brian om det var tungt til han. Herregud, tenker ikke før jeg snakker som vanlig..!

Pink chick på lerkendal stadion, før kamp!:)


 

 Pokerturnering i Oslo!

 

Kan du gjette hvilken dato dette ble tatt? 1. november obv;)

Her var vi faktisk på utdrikningslag, på strippekurs! Har masse bilder fra det, men følte at dette var det eneste passende å legge ut. Haha! Da kan du tenke deg så gøy vi hadde det!

Fra en foto-greie for en stund siden!

Lek, lek og atter lek. Får aldri nok av hunder jeg.<3 

Hi five baby!

Just chillin..

Bildet taler vel for seg selv.

Skulle sikkert se an situasjonen på såla her..? 

Full fest i Dublin! Team Vi Menn

Lurer så innmari på hva som var så spennende her, haha!

Meg, Thorkild og Marius.

Denne hånda ble jeg norgesmester med. Ikke den verste hånda heldigvis;)

I aksjon! 

Dere husker den tiden alle skulle “planke” på ting? here u go…

Her satt vi og sola oss hjemme tl Trond og Vero, før han forlot rosenborg vel og merke. Sinnsyk utsikt da!

 

Alltid moro på trening! Haha.
 

 

 

Dyrehagen.

Herregud så mange bilder dette blir!! Begynner du og bli lei? Hva tror du jeg gjør!:)

Meg og Jan Erik på politistasjonen. 

Meg: Jan Erik, får jeg prøve jakka di?
Han: Nei Lotte, det blir ikke særlig populært her på huset. 

Så fikk han en telefon og snudde seg. Der var jeg i jakka hans på 1 sekund! Det er dette jeg mener, jeg er alt for rampete når det gjelder slikt, jeg klarer ikke å dy meg! Men han tok det heldigvis godt:)

 

Me and my homie.

Bilen her er så søøøøt.

Her var jeg 18 år 🙂

Kveldstur i sommervarmen=)

Full kontroll!

 

Jeg var tydeligvis bekymret for at jeg ikke skulle vises på bilde her.. som om det var jeg som var i fokus i denne bilen ja.. Ikke akkurat.  

 

Flere som har full kontroll, ser du.

Her fra fisketur i Rissa. Var døsliten etter 5-6 timer i sløluft. Se så solbrente vi er da, hahaha!

En helt vanlig søndag hos Marthe!

Mirah visste å finne plassen sin når vi fikk besøk.

Godt opplært ser du:)

 

 

Tacotime! Ikke alle er like heldige på bildet ser du..

 

Her er Trym. Amstaffen til et vennepar av oss. (Ja, han er lovlig.)

Meg og Brian igjen. Føler meg pittelita..

Vip-rommet på hotellet vi bodde på.

Enda mer feiring. Pål, Toro og Aylar:)

Litt støtte ved pokerbordet er aldri feil.

Her var jeg kalt inn i kommentatorboksen, for å kommentere tv-bordet.

 

Er så normale disse to.. 


Mitt alt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg