Ny valp, nye vipper, ny ektemann!

Her sitter jeg.. bekymret som jeg er. Dette må gjøres, det må iallefall gjøres, oj – jeg glemte dette, osv.. sånn går no dagan!

Men jeg tenker også på hvor heldig jeg er. Over alt som skjer for tiden. For det er mye som skjer om dagen.. noe kan jeg skrive om, men det meste må jeg faktisk holde for meg selv. Enda iallefall:)

Alt bare positivt heldigvis, for livet smiler virkelig nå. Derfor må jeg slutte å bekymre meg sånn, over alt jeg ikke rekker eller burde ha gjort. Heller nyte alt som skjer! Som f eks ny valp rett rundt hjørnet, nye vipper som jeg har blitt helt avhengig av! (For en forskjell det er!!) Legger ved bilder, før og uten!

Men ikke minst ny ektemann!! Jeg er jo som kjent snart gift. “Gift” liksom.. høres så voksent, kjedelig og gammeldags ut? Nå var det min tur. Og jeg kan fortelle deg.. det er ALT annet enn kjedelig iallefall. Gud som jeg nyter denne tilværelsen, samtidig som jeg er mega stressa!! Men det hører vel med, har jeg hørt. Se så fine vi er da, elsker denne mannen så høyt!!!

 

Får jo unnet meg litt kos oppi alt stresset også da. Var innom min favoritt, Anne Lise på iCandy i Trondheim.
Makan til flink og nøye frøken altså..!

Jeg trenger vel ikke skrive så mye, resultatet taler nok for seg selv. Er ikke rart folk vil ha disse vippene jeg legger ut, jeg har iallefall blitt helt avhengig. Er som dag og natt, med og uten!

Enkelte mener jo at vipper er ganske dyrt? Dette er noe jeg forstår, men samtidig ikke skjønner bæra av. Det er jo så verdt det, iallefall når resultatet blir sånn her! Får jo alltid masse spm om hvor og hvem som har lagt vippene mine, så jeg sparer dere bryet: Her er den magiske dama: Anne Lise Aas, på iCandy i Trondheim.

Hun kan du kontakte her:
http://icandy.onlinebooq.net/mobile

Her ser dere flere bilder av gårsdagens resultat, enjoy!:)

 

Her er bilde før..

Og etter😍

 

Legger også ved bilde av den nye valpen vår, navnet publiseres når vi har henne i hus!:) Stormforelsket allerede!

Vi skrives, som det så fint heter;) Må bare beklage til dere lesere som etterlengter innlegg fra meg litt oftere, forklaring kommer. Alt har en grunn husk!;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg